Objednávky spoju s údaji Vašich zákazníků z Aukro.cz a platby přijaté přes PayU.
Objednávky spoju s údaji Vašich zákazníků z Aukro.cz a platby přijaté přes PayU.
Objednávky přijaté e-mailem, telefonicky nebo jiným způsobem.
Výpis přijatých plateb na bankovní účet pro evidenci zaplacení objednávek.
Údaje Vašich zákazníků přijaté z Aukro.cz, internetových obchodů a dalších zdrojů.
Program Casid sdružující informace o objednávkách, Vašich zákaznících, přijatých platbách, reklamacích ...
Tisk poštovních formulářů, složenek, balíkových štítků, ...
Informování zákazníků o odeslání zboží.

Casid je softwarový produkt určený maloobchodním internetovým prodejcům usnadňující rutinní činnosti spojené se správou objednávek.

Integrace s internetovými obchody a Aukro.cz

Napojení na internetový obchod a portál Aukro.cz v aplikaci Casid Vám umožní evidovat prodávané zboží, objednávky zákazníků i platby. Nechybí ani možnost automaticky generovat popisy zboží a to vše v přehledném a intuitivním rozhraní.

Objednávky, fakturace a EET

Mějte vždy přehled o objednávkách svých zákazníků. Program Casid slouží nejen k evidenci objednávek, ale též k fakturování, tisku poštovních dokladů, či emailovém informování zákazníků. Samozřejmostí je přehledné zobrazení s možností v objednávkách vyhledávat a filtrovat.

Tisk poštovních dokladů

Již není dále nutné vypisovat poštovní složenky a podací lístky ručně. V programu Casid pohodlně vytisknete balíkové adresní štítky, poukázky a další poštovní doklady, vše pohodlně na základě uložených objednávek. Nechybí ani podpora Podání Online.

Zobrazit více...