Správa objednávek

Program Casid Vám umožní mít neustálý a přehled o objednávkách vašich zákazníků. Objednávky je možné standardně přidávat, editovat, mazat a automaticky je získávat z prodejního portálu Aukro.cz.

Snadnou orientaci v objednávkách umožní přehledné grafické rozhraní s možností objednávky vyhledávat, filtrovat nebo prohlížet jejich historii. Nedílnou součástí seznamu funkcí pro práci s objednávkami je tisk faktur, přehledů objednávek a nejrůznějších poštovníh dokladů. Vaši zákazníci rovněž ocení možnost být automaticky informováni emailem při odeslání zboží.

Hotovostní platby k objednávkám je možné přímo z Casidu evidovat v systému EET.

Obr 1.2: Výpis objednávek s použitím filtru

Podrobný video návod k používání objednávek naleznete v sekci Návody.




Tisk faktur

Vystavování faktur k zakoupenému zboží je s programem Casid velice snadné. Faktury již není nutné ručně vyplňovat v programech třetích stran, v programu Casid si je pohodlně vytvoříte a vytisknete jedním kliknutím na základě již vytvořené objednávky. Vzhled faktur je samozřejmě možné si libovolně přizpůsobit přesně dle vašich potřeb.

Obr 1.11: Ukázka faktury vytvořené v programu Casid